fredag 22 juni 2012

Jet lag

Är fortfarande jet lagad, ligger vaken till typ 4 på nätterna och kan inte hålla ögonen öppna första halvan av dagarna.. Så jag passar på att uppdatera lite.

Har ont i kroppen, mest benen, efter dagens träning, var en sväng på gymmet, värmde upp med 15 minuter på löpbandet och körde sedan styrka genom alla kroppens delar.

Hur som helst vill jag stolt nämna att jag blivit faster till världens finaste brorsdotter! Så liten och underbart söt är hon, denna lilla flickan kommer att bli bortskämd kan jag lova!

imorgon, eller idag egentligen, är det ju midsommar, den spenderas först med klassikermaten nypotatis, sill, köttbullar, gräddfil och jordgubbdtårta hos mina föräldrar, även farmor kommer. Därefter beger vi oss till jocke för grillning med härliga vänner! Ser fram emot detta och hoppas på bra väder så att jag kan ha min silver/vita klänning som jag inte använt sen jag slutade nian för.. 5 år sen! (shit vad länge sen det var!).

Och ska fixa fram lite bilder på kläderna och skorna jag köpte i new york med.

Dags att göra ett nytt försök att sova antar jag, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar