lördag 3 mars 2012

Make up store

Efter tatueringen igår hade jag och mamma lite kvalitétstid, vi gick på sminkkurs på make up store. Mamma valde att lära sig en festsminkning och jag valde vardagssminkning.

Kursen kostade 500 kr per person och då fick man också välja ut produkter för hela beloppet. Nu är ju make up dtores produkter rätt dyra så man får ju inte mycket med sig hem men bättre än inget! Fick med mig 3 ögonskuggor, en concealer och en pensel. Mamma valde 3 ögonskuggor, två ögonpennor, en ögonbrynsfärg och 2 penslar.
Mysig dag!

(jag vet att det ser ut som om två av ögonskuggorna ser likadana ut på bilden men det är dem inte, en är blankvit och en är matt äggskal. Tillsammans blir de en snygg övergång, färgerna heter satin, vanilla och ghetto)

Senare åkte jag och henke och åt hos svärföräldrsrna och sen åkte jag för att träffa josse en stund på kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar