lördag 24 mars 2012

Ledig helg

Har jobbat som tusan med att få klart alla skolarbeten och inlämningsuppgifter för att få en fri helg. Välbehövd.

Och egentligen känner jag för att klaga på en massa saker som gör mig ledsen just nu men det tänker jag inte göra för det känns som om jag inte gör annat än att klaga. I alla fall i mitt eget huvud. Och folk retar upp mig hela jävla tiden, fast har inte sagt något så de vet kanske inte att jag blir ledsen, arg, upprörd osv så har väl egentligen ingen rätt att klaga och tycka synd om mig själv men ja.. Är väl rädd att folk inte tar mig på allvar om jag skulle säga vad jag verkligen tänker och känner. Och om ingen tar mig på allvar så blir jag ju ännu ledsnare istället och det vill jag ju inte..
Folk får helt enkelt gissa så fortsätter jag att tycka synd om mig själv ett tag till tills det en dag rinner över kanten och jag istället börjar skrika på folk, låt oss hoppas att jag tar mitt förnuft till fånga innan den dagen kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar