tisdag 13 mars 2012

Dag 7 - min barndomsvän

Petra petra petra <3
Denna underbara vän träffade jag redan hos dagmamman när vi var 3 år.
De första åren var lite svajjiga, vad kan man begära av småbarn liksom?

Hittade på mycket skit, sprayade varandras hår med grön färg, och p.g.a att hon hade så ljust hår var det svårt att få bort det gröna.
Efter några år började vi skolan och olyckligtvis i olika klasser och tappade kontakten från och till, umgicks hur som helst inte så mycket. Efter några år hittade vi dock tillbaka till varandra genom att vi älskade OC. Sedan dess har vi hållt ihop.

Älskar petra för att hon finns alltid där för mig och känner mig alltid fylld med energi efter att ha träffat henne! Hon är omtänksam och bryr sig alltid om sina vänner. Hon är fantastisk på alla sätt och kan alltid muntra upp mig när jag är nere. Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi förblir vänner livet ut! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar