måndag 5 mars 2012

Började bra i alla fall

Dagen började bra med våffelfrukost och fint väder. Pluggade lite och gjorde klart förberedelserna inför onsdagens yrkeshandledning, tog en promenad och insåg att det var för varmt för vinterjacka, med andra ord är det dagen jag längtar efter varje år.
Sen kom jag hem och då vände allt, fick en tenta hemskickat, kuggade delen med akutsjukvård med en poäng. Smärtan, smärtbehandlingen och postoperativa komplikationer klarade jag. Hur som helst fattar jag inte hur jag kunde kugga, hade inte fått en enda poäng på en fråga och det var avgörande. Har pratat med läraren och han ville ta ett titt på tentan igen. Jag menar visst att jag inte fick fullpott på frågan men inte ett enda poäng fattar jag inte eftersom jag hade skrivit flera grejer som han dessutom markerat som rätt. Och om hag har rätt, hur kan jag då fått 0 poäng? Suger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar