måndag 13 februari 2012

Måndag morgon

Måndag igen, har aldrig riktigt förstått varför helgen går så fort. Nu ska jag i alla fall dra igång råplugget, har tenta på lördag i trauma och akutsjukvård och har varit extremt dålig på att plugga denna gång. Motivationen och all lust till att lära sig har försvunnit, istället finns bara negativa känslor som stress och misslyckande.

Fredagskvällen och lördagen spenderades på jobbet och sedan var det dags för 25-årsfest för henkes låtsassyster på lördagskvällen. Var väldigt trevligt, träffades innan hos Linnéa och Marcus och drack öl och på festen var det vin som gällde, aldrig fel!

Ska väl återgå till plugget då så man kommer någonvart. Idag ligger jag kvar i sängen och pluggar.

Just det ja, igår mär jag skulle försöka sova upptäckte jag att jag ligger i stabilt sidoläge när jag sover. Arbetsskadad? Känns tryggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar