onsdag 25 januari 2012

Ledighet

Tog mig en ledig dag, hoppade föreläsningen av flera anledningar.
Istället unnade jag mig en skön sovmorgon och lite hostmedicin. Därefter gjorde jag mig en frukostsmoothie av naturell yoghurt, hallon, mango, frön och ett ägg för extra protein. Sedan blev det en promenad till universitetet för att hämta en rättad tenta, fick en glad överraskning, tentan gick bättre än förväntat och fixade Vg på samtliga delar (som jag sagt innan finns inte mvg på uni.) så jag är grymt nöjd. Promenerade hem igen, gjorde lite tomatomelett och sen vindruvor till dessert, och så lite film på det!

Ikväll ska jag och kompisarna från klassen dansa på move it, ska bli jättekul! Får se hur kul min hosta tillåter mig att ha bara.

Ha det bra, puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar