fredag 30 december 2011

Mellandagsrea

Har missat att säga att jag älskar mellandagsrea, i alla fall när jag har presentkort att bränna.

Blev en ring från Kenzas märke (?!) vem hade trott att jag någonsin skulle köpa nått som har med kenza att göra, har aldrig ens läst hennes blogg, men hon gör förbannat snygga smycken i alla fall! Kanske skulle kolla in hennes blogg?
Förrutom ringen svängde jag in på the body shop och hittade mig en härligt erbjudande, 9 produkter i en tygpåse, nu kom presentkortet från svärmor jannike (måste komma ett nytt, bättre ord än svärmor snart) till perfekt användning!

Svängde även in på h&m men tröjan jag spanat in var slut i min storlek så ska ta mig en titt uppe på grand sen istället

(inget paket på posten idag heller, tycks få vänta till nästa vecka)

2 kommentarer: