tisdag 13 december 2011

Dröm

Drömde att jag tog livet av mig inatt, inte planerat eller så.. Var ute och gick och typ gled ner i vattnet. Det var inte djupt i början med liksom gled djupare och djupare. Jag funderade på om jag skulle simma eller inte, kom fram till att det inte spelade någon roll så jag lät bli, lika bra att dö. När hela jag var under ytan slog det mig: FAAN! Min iphone ligger i fickan!!!! Och så simmade jag upp till ytan igen.

Haha lite komiskt! Inte det med att ta livet av mig men att iphonen Var viktigare än mitt liv, iphone räddar vi, livet spelar ingen roll. Som om man skulle bry sig om att iphonen blivit blöt efter man dött.

Men men, efter en lång dag som startade 5.30, lång skoldag, dubbelpass spinning/core ska jag gosa ner mig i soffan med Henkis, clementiner, nötter att knäcka, pepparkakor och te, myys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar