lördag 29 oktober 2011

1,5 år kvar

1,5 år kvar 1,5 år kvar 1,5 år kvar... Snälla hjälp mig! Hur ska jag orka detta? Jag vill vara färdigutbildad nu!! Stressad till max, det enda som ryms i tankarna är skolan, det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. Samtidigt känns det som om jag nått ett tak för hur mycket info jag kan ta in, ibland kommer jag på mig själv med att bara sitta och titta på böckerna, men gör jag något annat får jag istället dåligt samvete, bultade snabb puls och en klump i halsen, som nu till exempel. Som ett extra plus till detta så känner jag mig så jävla taskig för att jag tackar nej varje gång jobbet ringer för att jag behöver plugga hela min vakna tid, tre tentor kommande vecckan, ge mig kraft att orka!

Ska inte gnälla, har själv valt detta och det är trots allt något jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar