måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans rövdag

Jahopp, idag är det alla hjärtans dag vilket leder till min fråga: Vem fan kom på den jävla skiten? Jag har hört många som tjattrar om att det är synd om alla som är ensamma och inte har någon pojkvän/flickvän eller dylikt att fira med men min åsikt handlar inte om det, jag är i ett bra förhållande men jag avskyr alla hjärtans dag ändå. Det har inte alltid varit så, har försökt fira många gånger och på olika sätt men det blir alltid lika misslyckat. Tidigare idag när jag var på väg hem från träningen så gick jag genom stan, hjärtan precis överallt, fastklistrade i skyltfönstren, hjärtformade bakelser och tårtor på alla caféer, hjärtformade ballonger och hela jävla köret, utdelning av rosor i skolorna, inte ens träna fick man göra ostört, nej då skulle det lottas ut priser och sånt, och de bjöd på hjärtformat godis och bla bla bla. Har det inte gått lite till överdrift?
Fira på ni bara men jag tänker fanimej inte göra ett skit för att fira detta tramset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar